Przewodniki rasowe #2 - Echani i Thyrsianie


Wracam do pisania po krótkiej przerwie z kolejnym obszernym tekstem. Tym razem na prośbę jednego z czytelników opisałem Echani i Thyrsian - dwie mniej znane rasy ale bardzo istotne dla Galaktyki. Echani, po raz pierwszy pojawili się w grze Knights of the Old Republic to pacyfiści i izolacjoniści i a przy tym mistrzowie samodoskonalenia i sztuk walki. W mojej wersji są również adeptami własnej wersji ścieżki mocy o nazwie Matukai. Ich kuzyni - Thyrsianie to brualniejszy odłam Echani. Stworzyli oni porównywalną z mandalaloranami grupę najemniczą - Gwardię Słońca. Formacja ta stanowiła tajną broń ostatnich dwóch Mrocznych Lordów i stała się zalążkiem zarówno Gwardii Cesarskiej jak i Gwardii Cieni.
W przewodniku poza opisami rasa przygotowałem dwie nowe specjalizacje - dla Wojowników z Force and Destiny przygotowałem Echańskich Matukai a dla Najemników z Edge of the Empire - Thyrisańskich Szermierzy. Dodatkowo znajdziecie tam kilka nowych rodzajów broni i pancerzy.
Na zachętę - okładka Przewodnika.
Zapraszam do lektury.



Podręcznik jest jak zwykle do pobrania w PDF


Do zobaczenia wśród gwiazd!

Komentarze